Tuesday 4 January 2011

Bersua Kembaliツ


Alhamdulillah sekian satu tahun lamanya izhan menyepi dari dunia blog ini,akhirnya 2011 saya muncul kembali dengan blog yang baru iaitu aksaraizhan.blogspot.com.Dahulunya dikenali sebagai Cerita Hati yang beralamat di izhan-ceritahati.blogspot.com.Mungkin ada yang tertanya-tanya siapa diri saya ni.Hehehe dalam kalangan yang mengenali saya,saya begitu famous dikalangan rakan-rakan sebagai izhan Kaizer yang bermaksud BERUSAHA.Untuk makluman ada semua,saya menghilang selama satu tahun dalam dunia blog ini disebabkan beberapa faktor la..hehe ada komitmen lain.Sibuk habiskan belajar,urusan kerja dan pelbagai lagi.Tapi tak semestinya saya tak berhenti dalam dunia muzik ini yang mnjadi salah satu dari hidup saya.Untuk yang terbaru bergabung dengan Hafiz Hamidun untuk hasilkan lagu untuk kumpulan Nur One,Aidil,Hafiz Hamidun dan Fitri Haris.Semua dah siap dan tunggu approval untuk dilancarkan Januari ini.Sekarang saya sedang siapkan lagu mungkin diberi tajuk "Takdir Adam" dan "Siapalah Aku".Ok saya rasa setakat ini dulu untuk permulaan blog baru ni.hehe.Dan rajin2 click address di bawah posting ni k untuk preview lagu yang telah dihasilkan

No comments:

Post a Comment